poniedziałek, 17 marca 2014

Ciemniejsza strona Oli...

Witam,
dziś trochę nietypowo jak dla mnie, ale jak to w każdej dziedzinie bywa - trzeba się ciągle rozwijać, a oto i efekt mojej żmudnej drogi do doskonałości ;)
Kolorystyka jak dla mnie dość ciemna, a to za sprawą mediów Ayeedy i jej pięknej mgiełki Kredową Fuksję. Pracę wykonałam na kartonie Kraft w wersji mini 15x15. Pokryłam go bezbarwnym gesso i różnokolorowymi farbkami. Następnie nałożyłam, za pomocą maski w jodełkę, pastę strukturalną, trochę mgiełek i na koniec wykorzystałam jako maskę pozostałość po kartoniku z którego wycięłam gałązkę (mowa o tej gałązce). Jeszcze trochę stemplowania, mgiełek i skromne ozdabianie. Część gałązki, którą wykorzystałam do ozdoby - potuszowałam Distress Walnut stain i nałożyłam medium pękające. Skończona praca wygląda tak:




Na tym zdjęciu chciałam Wam przedstawić gdzie wykorzystałam pękające medium (nabrało blasku).


W pracy wykorzystałam:
*karton Kraft CRAFTfun
*maskę jodełkę CRAFTfun
*tekturkową gałązkę CRAFTfun oraz to co po niej zostało ;)
*pastę strukturalną
*mgiełki (Kredowa fuksja, pastelowa: malinowa, żółta, łososiowa)
*farbki matowe (biała, piaskowa, koralowa, karmelowa)

Pozdrawiam
Ola

2 komentarze: