niedziela, 10 maja 2020

Aniołek / Angel LO


Witajcie!
Dziś chciałam się z Wami podzielić kolejnym słodkim LO z moją córcią. Tym razem włożyłam różowe okulary i dzięki pięknej kolekcji Celebration Rouge od ScrapAndMe oraz cudownym kwiatom od I am roses udało mi się wyczarować ten oto layout. Ostatnio mam bzika na punkcie foremek primowych z których powstały ramka i różnej wielkości "guziki". Papiery skleiłam ze sobą nowością z moich zasobów, a niamowicie Xyron Mega Runner. Przyznam szczerze, że to na prawde kapitalny sprzęt z niezwykle mocno klejącymi kropeczkami. Z początku myślałam, ze to coś na zasadzie taśmy klejącej, jednak byłam w błędzie. To coś o wiele lepszego i zdecydowanie lepiej klejacego. Jeśli będziecie kiedyś mieli to w rękach to nie zawahajcie się użyć. Warto wypróbować to cacko!

Hi to all scrap lovers!
I come to you today with another layout of my little baby. This time I put her in pink shades with a little bit of mixed media elements and bunch of lovely I am roses flowers (all links you will find at the end of the post). I glued paper layers with Xyron Mega Runner - as the name says it is really MEGA. It has got very sticky dots that glue my paper really good, so I don't afraid it will come of!





Po szczegóły wykonania projektu odsyłam na boga I am roses

UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Papiery ScrapAndMe paper
Kwiaty 3D I am roses 3D flowers 

2 komentarze: