poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Gościnnie w Bee Scrap

Witam,
dziś mam przyjemność gościć na blogu Bee Scrap.
Bee Scrap to rodzima firma zajmująca się produkcją papierów scrapowych. Są to papiery bardzo wysokiej jakości. Grube, dobrze zadrukowane, bardzo dobrze mi się na nich pracowało. Co jest ciekawe, jest to jedyna znana mi polska firma, która produkuje bloczki, w których znajdziecie 3szt tych samych papierów, a nie tak jak zazwyczaj po 2 szt.
Korzystając z uroczej kolekcji BeeScrap Tupot Bosych Stóp jako pierwszą pracę stworzyłam pudełko na narodziny maluszka wykorzystując również paski z obrazkami.







Kolejnym projektem z tej samej kolekcji jest urodzinowa kartka z kolorowanką. Tym razem wykorzystałam drugą stronę tych samych papierów. Pozwala ona na kreatywne podejście do papieru, gdyż jest prawie gładka, a więc można szaleć do woli. U mnie w bardziej stonowanej odsłonie.



Praca zdobyła wyróżnienie w wyzwaniu





W pracy wykorzystałam
*papier Serepdipity od Piątek 13
*tekturki od SnipArt oraz CraftFun

Pozdrawiam
Ola

9 komentarzy:

  1. rewelacyjne i boksik i kartka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace świetne, fajnie pokolorowana panieneczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ta kartka z kolorowanką zrobiła na mnie piorunujące wrażenie , świetnie pomalowana

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! These are all absolutely fantastic! Thanks so much for playing along with us over on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. What fabulous projects. I love that Baby Box card, just beautiful. I also love the card for the 18 year old, fabulous Saturated Canary image and so many lovely elements to look at too. Thanks for sharing your beautiful creation with us at TTPH this time. Hope to see you again next time too.
    hugs
    Dawn DT
    http://cherrytreestudio.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra. Bardzo mi się podobają obydwa projekty. Druga jest cudna kolorystycznie. Tak pozytywna, że napatrzeć się nie mogę :) Cieszę się, że gościłaś w BS ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Boxik piękny a kartka ZACHWYCAJĄCA! Tyle w niej energii i radości!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome Card. Thanks for joining us at Through The Purple Haze Challenge blog - Add a number.

    Hugs,
    Simona
    DT Through The Purple Haze Challenge blog

    OdpowiedzUsuń
  9. gorgeous box and so beautifully embellished. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa DT xx

    OdpowiedzUsuń