piątek, 1 stycznia 2016

Nowe DT i nowy projekt


Witam,
chciałam przekazać Wam dziś bardzo miłą nowinę w ten Nowy 2016 Rok! Z ogromną przyjemnością przekazuję, że dołączyłam do fantastycznego zespołu projektowego Card Mania 


Będę Was w tym roku inspirować zarówno na mojej stronie jak i na stronie firmowej.
A teraz serdecznie zapraszam do wzięcia udziały w pierwszej w tym roku zabawie z Card Manią gdzie tematem jest

"Zimowa zabawa"

A oto moja inspiracja dla Was:




W pracy wykorzystałam

Pozdrawiam serdecznie i przesyłam życzenia Szczęśliwego Nowego Roku!!!
Niechaj spełnią się Wasze najskrytsze marzenia!!!
Ola

3 komentarze:

  1. Piękne te zimowe elementy i uroczy zajączek :-))) Gratuluję udziału w DT i życzę wielu inspiracji :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, zabawna karteczka! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzialam na fb cudna cudowan- zakochalam sie

    OdpowiedzUsuń