piątek, 20 czerwca 2014

Coś dla siebie

Witam,
dziś postawiłam na "COŚ" dla siebie. W zeszły weekend miałam okazję uczestniczyć w fantastycznym szkoleniu, gdzie jednym z zadań domowych jest codzienne zapisywanie 5 naszych sukcesów. I tak powstał mój SUKCESOWNIK ;) Stworzyłam go przy pomocy optymistycznego różowego papieru z najnowszej kolekcji Lacy Sunset od Rapakivi oraz niezbędnych tekturowych tagów



W pracy wykorzsytałam
*papier Lacy Sunset 1
*tekturki tagi o te
*czerwone róże 25mm 
*białe róze 15mm
*sznurek lniany bielony

Pozdrawiam
Ola

4 komentarze:

  1. Uroczy! Życzę Ci żeby tych sukcesów było jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!! Sam pomysł i wykonanie :) Zgadzam się z poprzedniczką, życzę jak najwięcej sukcesów, żeby tagi już się nie mieściły :P :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł!!:):).....i świetne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń