poniedziałek, 5 maja 2014

Rozkoszuj się zapachem róż

Witam,
jakiś długaśny czas temu kupiłam świetny papier A4, chyba 300g (dość gruby), w różnej kolorystyce. W końcu postanowiłam go wykorzystać i dziś możecie go podziwiać na mojej pracy. Mowa o niebieskiej bazie ;)


Następnie rzuciłam się na brązowe papierowe koperty w których kupuje tekturki od CRAFTfun (kiedyś już o nich wspominałam o TU - brązowy kwiatek jest własnie z tej koperty). I na koniec wykorzystałam papier wizytówkowy oraz zielony papier z bloku technicznego. Papiery bazowe pokryłam stemplami, zakupionymi na bazarku. Ten główny "zegarowy" to Papermania o ile się nie mylę (kto rozpoznał proszę o pomoc). Trochę tuszowania, szarpania i praca gotowa, a to wszystko za sprawą nowego wyzwania w Przyda-się! Temat: Praca bez użycia papieru scrapowego




W pracy wykorzystałam:
*dziki bez
*hortensje
*róże
*kosteczki 3D
*sznurek lniany bielony
*róże niebieskie "bibułki"

Pozdrawiam
Ola

2 komentarze:

  1. I to jest dobry przykład jak można wykorzystać różne rzeczy w świetny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są Twoje prace :))
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie: karteczkowotysi.blogspot.com ;)
    bedzie mi miło gdy dodasz mnie także do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń