poniedziałek, 28 października 2013

Wyjątkowy prezent na 18tkę Kołokartka!

Witam,
poproszono mnie o wykonanie czegoś na prawdę wyjątkowego. Miałam do wykorzystania zdjęcia pewnej pary, które miały być prezentem na 18tkę. Myślałam i myślałam i wymyśliłam :) coś czego jeszcze nie robiłam, ale bardzo chciałam spróbować. Nazwałam to "kołokartką" idealną propozycję na trój zdjęciową "ala" ramkę na biurko czy komodę. Gdy znudzi się jedna kompozycja, można przełożyć na kolejną stronę!
Praca powstała dzięki papierom UHK Gallery oraz cudnym tekturkom od CRAFTfun.
Zapraszam do oglądania...
















Po szczegóły wykonania pracy odsyłam na bloga CRAFTfun.

Pozdrawiam
Ola

7 komentarzy:

  1. rewelacyjny pomysł!
    śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. I wygląda też niezgorzej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i piękne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Bardzo mi się podoba :) I do tego pięknie ją wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, genialnie to wygląda :) perfekcyjnie wykonane i niezwykle pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł genialny a wykonanie jeszcze lepsiejsze!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna praca ekstra kolory, sam bym spróbował swoich sił za mną już komora hiperbaryczna białystok więc mam masę energii którą chce przełożyć w coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń