czwartek, 16 stycznia 2014

Z sercem dla dziadków

Witam,
na dziś przygotowałam dla Was inspirację z okazji zbliżającego się święta naszych najbliższych i czasami najstarszych członków rodziny Babci i Dziadków. To właśnie Oni swą mądrością prowadzą nas przez, czasem dość zawiłe, życie. Pomagają, dbają, służą dobrą radą. Są dla nas podporą i radością! Dlatego z okazji ich święta chciałabym podarować im własnoręcznie ozdobione serce!
Bazę do podarunku stanowi serce 15x15cm wykonane z tektury falistej, które dostaniecie w CRAFTfun, jak również pozostałe dodatki tekturowe.


Eleganckie kwiaty pochodzą z Wild Orchid Crafts.





Papier z którego korzystałam to Keisercraft z Craft4You. Tam również znajdziecie tę śliczną metalową zawieszkę (w tej chwili mają ja w złocie ;) ).


Pracę zgłaszam na wyzwanie "Button it" na Wild Orchid Challange blog (gdzie oprócz użycia chociaż jednego z ich kwiatuszków należy zastosować guzik :) ).

Praca została wyróżniona w  wyzwaniu "Dzień Babci i Dziadka" w Craft4You



W pracy bazowałam na tych materiałach pochodzących z CRAFTfun:
*serce z tektury falistej 15x15cm
*prostokątne okno z tego zestawu
*bramę romance
*proszę wybaczyć, ale nie pamietam skąd mam ten napis :( jakby ktoś wiedział to proszę o informacje, a umieszczę ją na blogu :)

Pozdrawiam
Ola

Ps. Dla tych co jeszcze nie wiedzą - zapraszam na Moje Candy :)

11 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja, wykonanie, a napis urzekający i .... chwytający za serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for joining us at WOC with your lovely heart-project!

    Best regards, Malin ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducho :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4you. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka dla dziadków, niby klasyczna, ale te guziki, kształt, karton i zawieszka dodają charakteru, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne serduszko, od serca dla serca

    OdpowiedzUsuń