środa, 22 stycznia 2014

Z podziękowaniami dla najbliższych

Witam,
pozostając jeszcze w klimatach babcinych, dziś chciałabym ową kartką podziękować wszystkim Babciom i Dziadkom za cierpliwość, za uśmiech i za ciepło, które wokół siebie roztaczają! Niech nam żyją jak najdłużej, żebyśmy przez wiele lat mogli cieszyć się ich obecnością!

Wykonując tę kartkę bazowałam na kapitalnym papierze Stamperii tym, a jasne elementy stanowi Magiczna Kartka ten - kolory super ze sobą współgrają! Praca jest subtelna i elegancka. Dodatki stanowiły w większości efektowne kwiaty od Wild Orchids.




Elegancki napis od Joli.


Pracę zgłaszam na wyzwanie Spring Photo Inspiration Wild Orchids Challengeblog inspirowane zdjęciem, z którego wykorzystałam kolorystykę.

W pracy użylam:
- klej Magic, kosteczki 3D i klej na gorąco z Przyda-Się!
- papier Stamperii ten
- papier z Magicznej Kartki ten
- te kwiaty
- te perełki w płynie

Pozdrawiam i zapraszam na Moje Candy!
Ola

10 komentarzy:

  1. jest nieziemska!:) super kwiatuchowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zgrabna karteczka, bardzo miłe dla oka kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje kolorki :) piękna kartka :) zapraszam do siebie :)
    http://inka-mjmaywiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest rewelacyjnie skomponowana i baaardzo mi sie podoba przełamanie tej niebieskawej szarości tał kompozycją kwiatową! Bardzo! Karteczka w inspiracjach ląduje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kompozycja. Kwiatuszki są ślicznie ułożone, a ja dostrzegłam jeszcze kropelki, które mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka i cudowna kompozycja z kwiatów :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kompozycja! Przyjemnie stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful card!!! And a beautiful floral arrangement!! STUNNING!! Thank you so much for joining with us at Wild Orchid Challenge and we hope to see you again real soon!! Hugs...Jacque

    OdpowiedzUsuń