sobota, 28 grudnia 2013

Zamknięte w pudełku...

Witam,
przedstawiam Wam dziś pracę w pudełku i to nie byle jakim bo wykonanym z papieru Kraft, który dostaniecie w CRAFTfun. Trwały, wytrzymały i co najważniejsze bardzo gruby - idealny na prezent! Ja wyczarowałam dwa totalnie odmienne od siebie projekty.
Pierwszy w odcieniach brązu z turkusem z papierów od UHK Gallery (moja pierwsza zabawa z papierem pokrytym wzorem foliowanym), pięknymi kwiatami od Wild Orchid Craft oraz dodatkami tekturkowymi od CRAFTfun.





Do stworzenia drugiej pracy wykorzystałam papiery z Rapakivi, dodatki tekturkowe również od CRAFTfun oraz piękne kwiaty Wild Orchid Craft. Kokardkę na tym pudełku wykonałam wg TEGO kursu.





Pozdrawiam
Ola

10 komentarzy:

  1. Piękne, szczególnie pierwszy komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi sweetie this is very pretty in gorgeous colours, thank you for joining us at Wild Orchid Craft's this time hugs Pops x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. co za kolorki genialne , jestem oczarowana pierwszym kompletem , ale drugiemu nic nie brakuje . Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Such beautiful projects and made with such beautiful details!! Thank you so very much for jolining in with us at Wil;d Orchid Challenge and we hope to see you again real soon!! Happy New Year and big hugs....Jacque

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się totalnie zauroczona! :) przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Turkus ukradł mi serce... ale 1 okiem widzę post niżej z domkiem....

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny komplecik, oba piękne :-)

    OdpowiedzUsuń